4 תשובות
אני חושבת שהיא ממש אבל ממש לא מודעת להתנהגות שלה ושהיא שפוטה שלו ובובה על חוט שלו ותומכת בשליטה הגברית אבל מה אני אגיד אם היא טוענת שטוב לה אז שתהנה עם עצמה
יש לי 3 דעות
דעה 1- כנראה שהיא חסרת מועדות אבל ממש ככה שהיא אפילו לא יודעת על מה היא מדברת
דעה 2- היא שיכורה
דעה 3- אולי בעלה עשה לה טובה שממש הצילה לה את החיים או משהו כזה אז היא כנראה ממש מעריצה אותו ומקשיבה לו אבל האמת שהיא קצת הגזימה אם זה נכון
שואל השאלה:
אם אני מזדהה עם התחושה שלה?
יש לי בן זוג מצליח מאוד כלכלית ונפשית עוסק גם בתחומי הנפש ועזרה לאנשים
מילה במילה מזדהה
לא מרגישה ניצול אני לא שיכורה ובן הזוג שלע לא עשה לי טובה ככ גדולה
יש לי מודעות גבוהה
אנונימית
שואל השאלה:
מה את באה לומר?
אנונימית