6 תשובות
כן
ברור.
כמובן.
אם היא אובייקטיבית נראית טוב אז לא
אנונימי
כן הייתי שמח לאחת כזאת
כן.
לא כל מי שיגיד לך שאת כמו אחות זה בהכרח נכון
קרה לי כבר..
אבל כן יש דבר כזה
לא כל מי שיגיד לך שאת כמו אחות זה בהכרח נכון
קרה לי כבר..
אבל כן יש דבר כזה
באותו הנושא: