התחברות
הרשמה
הגיוני לכתוב "קשה לצלם בפוזיציה כזו" ??
9 בינואר 2023, 10:07
צילום
Instagram
כתיבה
2 תשובות
כן
הזו גם נשמע טוב
princess_
אכן
M
Mmmh
באותו הנושא:
אני אוהבת לכתוב ספרי פנטזיה, אבל הגיוני שיותר קל לי לכתוב רומנים מאשר פנטזיה?
הגיוני שנעלבתי והתעצבנתי מזה שחבר שלי צעק עליי לא לצלם אותו?
אני בחדר כושר חדש והתחלתי לצלם אותי מתאמנת (כרגיל) כאילו מבצעת תרגילים ואחד העובדים אמר לי שאסור לצלם בחדכ זה הגיוני?
בעלי צלם, הגיוני שאני מקנאת כשהוא מצלם דוגמניות בהלבשה תחתונה?
זה קרינג'י לצלם את התקרה בזום וכל פעם שהמורה אומרת לכולם לכתוב אז להראות לרגע עיפרון?
ממתי זה הגיוני שאסור לצלם דגמים בחנויות נעליים?
סעמק ישבתי בפוזיציה שראו לי את התחתונים
הגיוני או לא הגיוני להוריד ציון בתעודה רק בגלל שלא פתחתי מצלמה?
אתמול הלכתי לסרט וגם היום אני הולכת ואני רוצה לצלם סטורי מה לכתוב(משפט מצחיק)?
זה הגיוני שהמורה בלי מצלמה והיא מבקשת מאיתנו לפתוח מצלמה?
יש אפליקציה שאפשר לצלם טקסט באנגלית וזה מתרגם? לצלם לא לכתוב