6 תשובות
אם אין לך שעתיים ראשונות למה שתלך עכשיו
אני הייתי הולכת לשעה שלישית או בכלל נשארת בבית... תלוי ברמת הכאב ואם יש גם בחילןת או הקאות ביחד עם זה ותלוי מה יש בהמשך היום
שואל השאלה:
יש לי שעה ראשונה^^
יש לי שעה ראשונה^^
אנונימי
שואל השאלה:
התבטל לי גם אנגלית היום אבל היום זה יום מגמה
התבטל לי גם אנגלית היום אבל היום זה יום מגמה
אנונימי
אהה כן לא קראתי טוב
תלך שלישית לפחות אם אתה מרגישמלא טוב או אל תלך בכלל חבל לסבול סתם בבית ספר רק אם אתה לפני בגרויות וזה משהו חשוב תלך
תלך שלישית לפחות אם אתה מרגישמלא טוב או אל תלך בכלל חבל לסבול סתם בבית ספר רק אם אתה לפני בגרויות וזה משהו חשוב תלך
תלך לשלישית
באותו הנושא: