5 תשובות
שפעם הבאה יהיה יותר טוב וציון זה לא הכי חשוב וזה לא מגדיר את הבן אדם
שואל השאלה:
אין פעם הבאה
אנונימית
לא נורא בחיים יש ירידות ויש עליות נסי להתאמן יותר גם אם אף אחד לא רואה
להחמיא לה על כל מיני דברים אחרים שהיא טובה בהם, וגם סתם על דברים חיצוניים
שיהיה פעם הבאה ואולי תנסי לעזור לה להתכונן למבחן הבא ביחד