14 תשובות
עם חור בסדין
אנונימית
בחדר איחוד לא עושים שום טקט מיני
רק בבית אחרי החתונה
רק בבית אחרי החתונה
ספרדים בדרך כלל לא
לאשכנזים לפעמים קשה יותר להתאפק..
לאשכנזים לפעמים קשה יותר להתאפק..
אנונימי
לא נכון מה שאתם אומרים..
האשכנזים לפעמים כן.. אני יודע ממקור ראשון
האשכנזים לפעמים כן.. אני יודע ממקור ראשון
אנונימי
אוי כמה בולשיט זה קורה רגיל לא בחדר ייחוד
שואל השאלה:
אבל למה לא
אבל למה לא
אנונימית
אומרים ייחוד ולא הם לא.
הם רק נוגעים אחד בשני פעם ראשונה
הם רק נוגעים אחד בשני פעם ראשונה
כנראה שהם חוזרים הביתה לא נראה לי בחדר איחוד..
אבל אל תקשיבו לדבר הזה עם "החור בסדין" אף אחד לא באמת עושה את זה (אולי הממש ממש מחמירים ופרימיטיביים)
אבל אל תקשיבו לדבר הזה עם "החור בסדין" אף אחד לא באמת עושה את זה (אולי הממש ממש מחמירים ופרימיטיביים)
לא זה רגיל
לא מה
שוכבים*
ייחוד*
ולא.
ייחוד*
ולא.
ממש לא.
שואל השאלה:
semen<< אני גדלתי חרדיה אני יודעת את החרא עם החור בסדין וזה שאלתי כי זה נשמע מסקרן שני אנשים חרמנים שלא הזדיינו בחיים שלהם למה שלא יעשו את זה בחדר ייחוד הייתי בטוחה שזה מה שהם עושים שם זה למה הם מתעכבים
semen<< אני גדלתי חרדיה אני יודעת את החרא עם החור בסדין וזה שאלתי כי זה נשמע מסקרן שני אנשים חרמנים שלא הזדיינו בחיים שלהם למה שלא יעשו את זה בחדר ייחוד הייתי בטוחה שזה מה שהם עושים שם זה למה הם מתעכבים
אנונימית
^בחדר ייחוד הם במקסימום מתנשקים ואז (בדכ) כשחוזרים הביתה אחרי החתונה שוכבים בפעם הראשונה כמובן בטהרה (אחרי מקווה והכל)
באותו הנושא: