23 תשובות
את אמא שלי
אנונימי
כן
בסטי אמא שלי העירה אותי בשמונה בבוקר בשביל להגיד לי שאבוש מת והייתי צריכה לנחם אותה למרות שאני בת 15 מסכנה שברגע איבדה אבא

שלא נדבר על השבעה, לוויה, השנה הראשונה

וכמובן הבכי של אבא שלי ז"ל מתוך סבל
את אמא
אימא שלי
כן.
כן
אמא שלי אחרי שאבא שלי נפטר

ואבא שלי אחרי שהוא ראה שיעור תורה ביוטיוב וסיפרו שם סיפור עצוב
אנונימי
אמג גם אבא שלי נפטר תן כיף
האבות שלכם הלכו להביא חלב מגן עדן
אנונימי
אני לא שותה חלב אבל תגיד לו שיחזור
גם שנינו בני 17 תני כיף
אנונימי
כן הם בכיינים רצח חחח
Ssd
ואם אתה שונא/ שנאת את שישי שבת בגלל שאתה מרגיש את החוסר שלו יותר מדי תן כיף
ואם גם שלך נפטר ב2020 תני כיף
אנונימי
לא זה 2021
אבל היי ב2020 הוא התחיל לגסוס
הידד לנו
מסרטן?
אנונימי
:(
אנונימי