8 תשובות
שואל השאלה:
אוףף מה למה לא בשמיני
אנונימית
כן, אוף
מבאס ):

כי ככה קבעו כמובן
שואל השאלה:
^כןכן פשוט יש לי יום הולדת באותו יום
אנונימית
יום שלישי 7 במרץ
בשביעי
שואל השאלה:
אז אל תענה..
אנונימית
יאו גם ליי ^^
זה סיוט, כי כולם עסוקים בלחגוג במקום לעשות לזכור שיש לך יום הולדת