6 תשובות
עדיף לך לעשות מחר ואם תקבלי ציון גרוע תעשי מועד ב בקיץ
תשלחי הודעה למורים
במיוחד אם זה בשעה כזאת זה יראה רציני במקום סתם להבריז
אנונימית
לא יקרה כלום
אל תלכי אם את מרגישה ממש רע
זה מאוד תלוי. מה הציון שלך במועד א/ב?
אם את תלמידה בכיתה יא/ קיבלת שלילי בבגרות זה מאוד חשוב שתבואי מחר גם אם את חולה. כי בקיץ זו בגרות אחרת לגמרי שאי אפשר להשתמש במילונית.
שואל השאלה:
זה לא יקבע את העתיד שלי
סתם בגרות מטופשת
ויש מועד קיץ, השאלה היא האם באמת כדאי לא ללכת
אנונימית
^זהו, שאין פה שאלה באמת. הבגרות בקיץ זו בגרות הרבה יותר קשה, צריך לדעת את פירושי המילים באנגלית. צריך לדעת כמות עצומה של מילים ואת פירושם באנגלית. זה בכלל לא כמו הליסנינג הפשוט שיש בבגרות של מחר. תחשוב אתה רוצה לשנן מאות ואלפי מילים וגם בלי מילונית או לגשת מחר עם מילונית ועם קטע שמיעה וזהו?