8 תשובות
מצחיקולים
טובים ומצחיקים אמא שלי כל פעם כמעט שאנחנו בנסיעה בוחרת דיסק שלהם ושמה ברדיו של האוטו ואנחנו מקשיבים למערכונים שלהם אמא שלי אוהבת אותם אז יש לה את ארבעת הדיסקים של הגשש החיוור של המערכונים
גדולים מהחיים,
כילד בשנות ה80 גדלתי עליהם
זוכר שבגיל 13 כשהייתי חוזר מהבית ספר הייתה תוכנית מערכונים וגם הם כיכבו שם
הומור מאוד שנון ואינטליגנטי
חבל ש-פולי ז"ל כבר לא איתנו (היה מקבל תפקידי מפתח כולל ה 'רומני' ה-קלאסי,שחקן גאון)------- יהי זיכרו ברוך
מאבני היסוד של ההומור בארץ גובל בגאונות
הפשטות שלהם,הרלוונטיות שלהם (גם היום),דיברו לכולם,יכולת המשחק ןהכותבים הכי טובים שעסקו במלאכה הביא את התוצאה הכי טובה שיש
'קרקר נגד קרקר' עד היום יכול לחרוש על זה המון
היום יש סנדאפיסטים מעולים
אבל עדיין אף 1 לא יקח את מקומם של ה'גשש החיוור'
כילד בשנות ה80 גדלתי עליהם
זוכר שבגיל 13 כשהייתי חוזר מהבית ספר הייתה תוכנית מערכונים וגם הם כיכבו שם
הומור מאוד שנון ואינטליגנטי
חבל ש-פולי ז"ל כבר לא איתנו (היה מקבל תפקידי מפתח כולל ה 'רומני' ה-קלאסי,שחקן גאון)------- יהי זיכרו ברוך
מאבני היסוד של ההומור בארץ גובל בגאונות
הפשטות שלהם,הרלוונטיות שלהם (גם היום),דיברו לכולם,יכולת המשחק ןהכותבים הכי טובים שעסקו במלאכה הביא את התוצאה הכי טובה שיש
'קרקר נגד קרקר' עד היום יכול לחרוש על זה המון
היום יש סנדאפיסטים מעולים
אבל עדיין אף 1 לא יקח את מקומם של ה'גשש החיוור'
שואל השאלה:
אתה ככ צודק, פולי באמת היה הגדה, אני אוהב את שייקה מאוד גם, הם משהו שקשה לשכוח, וגם גברי, לא לשכוח, וואו איזה נוסטלגיה...
אתה ככ צודק, פולי באמת היה הגדה, אני אוהב את שייקה מאוד גם, הם משהו שקשה לשכוח, וגם גברי, לא לשכוח, וואו איזה נוסטלגיה...
אנונימי
^
אמת,
היה גם משהו ביכולת החיקוי שלהם והיכולת להיכנס לדמות שזה ענק
כמה שהיו מפורסמים היה להם משהו עממי שדיבר לכולם
הכל נעשה בפשטות ובלי רצון שכולם יבקשו מהם חתימות
המערכונים הכי מצחיקים שאי-פעם יהיו
תוכנית הרדיו עם המערכונים שודרה כל יום כשהייתי בן 14 (1988) בשתיים בצהריים
מתגעגע לימים האלה
מתגעגע לגשש החיוור
יוסי בנאי ז"ל _____ יהי זיכרו ברוך , כתב להם המון מערכונים גאוניים
אותו דבר לגבי אפרים סידון ועוד טובים
אמת,
היה גם משהו ביכולת החיקוי שלהם והיכולת להיכנס לדמות שזה ענק
כמה שהיו מפורסמים היה להם משהו עממי שדיבר לכולם
הכל נעשה בפשטות ובלי רצון שכולם יבקשו מהם חתימות
המערכונים הכי מצחיקים שאי-פעם יהיו
תוכנית הרדיו עם המערכונים שודרה כל יום כשהייתי בן 14 (1988) בשתיים בצהריים
מתגעגע לימים האלה
מתגעגע לגשש החיוור
יוסי בנאי ז"ל _____ יהי זיכרו ברוך , כתב להם המון מערכונים גאוניים
אותו דבר לגבי אפרים סידון ועוד טובים
שואל השאלה:
אני מקווה שלא נאבד עוד אחד, הם הילדות שלי.
אני מקווה שלא נאבד עוד אחד, הם הילדות שלי.
אנונימי
מעולים ממש
לא חושבים
באותו הנושא: