עד היום הייתי לוקחת רסקיו וזה לא ממש עשה משהו לדעתי זה פסיכולוגי אני מתלבטת אם רגיעון יותר יעזור או שבכלל שניהם זה סתם שטויות
*הייתי רוצה לקחת משהו יותר רציני (אני סובלת הרבה מחרדות וגם התקפי חרדה שממש משפיעים לי על סדר היום) אבל ההורים שלי לא לוקחים אותי ברצינות בכל מקרה אלה הדברים היחידים שאמא שלי הסכימה לי לקנות