2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מצליחהה
אין לי "שגר למסך הבית" והתעסקתי עכשיו בהרשאות ואין לי שום דבר על זה זה כאילו פשוט נעלםם
אנונימית
תכנס להגדרות, תלחץ על יישומים, ואז תבחר את כרום ואז תלחץ "שגר למסך הבית"