4 תשובות
וואי איזה פרק טוב זה היה
שואל השאלה:
^^
וואי זה היה מצויין
יש גם המון שחקנים.ות שלא רוצים.ות
וואי הפרק של ג'ימי ניוטרון וטימי טרנר היה כל כך טוב רציני (אם אני לא טועה זה היה כמה פרקים לא?) חבל שלא עושים דברים כאלה היום, הסדרות של היום לא כמו שהיו פעם, ראיתם איך בובספוג הדרדר? מזל שיש אתרים ישנים שעדיין יש להם את הסיבוב הישן והפרקים הישנים של בובספוג...מוסיפים דברים מוזרים לשם ולא כמו שהיה פעם...