התחברות
הרשמה
בנים אתם אוהבים היסטריות? כאילו זה כל כך נורא? אני היסטרית ברמות ואת כולם זה מעצבן
28 במרץ 2013, 22:59
אופי
לבנים
2 תשובות
גם אני כזאת
ס
סנדי(:
ואיי אני היסטרית ברמות.. ידיד שלי אמר שזה מעצבן אבל לפעמים חמוד. o_o
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
באותו הנושא:
בנים אתם אוהבים בנות שהן ממש נשיות? כאילו לובשות רק שמלות וכאלה עקבים ועדינה וזה או שתעדיפו גם שליפעמים היא לא תיהיה כזאת נשית?
אילו דברים בנים לא אוהבים שבנות עושות?
בנים אוהבים יופי ילדותי כאילו בייבי פייס?
בנות איזה סוג סטייל של בנים אתם יותר אוהבים? כאילו איך שהם מתלבשים
בנים, אילו תכונות אתם אוהבים בבנות?
בנים לפי מה אתם אוהבים בנות כאילו למה אתם מציעים להם חברות
בנים שאוהבים שליטה (שהם כאילו השולטים בקשר)
בנים- בגיל 14-15 איך אתם אוהבים שבנות מתנהגות כאילו מה גורם לכם לאהוב בת מסויימת?
בנים מה הקטע שלכם לסנן בנות? שני בנים אוהבים אותי ואני שולחת להם הודעות ומתקשרת והם מסננים כאילו אתם אוהבים אותי מה הקטע שלכם?!?!
בנים איזה דברים מוזרים אתם אוהבים שבנות עושות? לא מוזרים כאילו כמו נושכות את השפתיים לדוגמא
בנים איזה הלבשה תחתונה אתם אוהבים על מישהי? כאילו צבע, תחרה לא תחרה.. פרטו חח