10 תשובות
זה מספר הבנוי על ספרה של מאות, עשרות, ויחידות.
שואל השאלה:
^^ וואו איזה שנונים אתם כאן בתגובות
תודה לאלה שכן ענו ברצינות
^^ וואו איזה שנונים אתם כאן בתגובות
תודה לאלה שכן ענו ברצינות
אנונימית
יש קטע שבשעה 4:20 לפנות בוקר מדליקים ג'וינט ככה זה היה אצלנו אבל זה מספר שקשור לוויד איכשהו
וגם ה20 באפריל ידוע בתור יום חג לגראס כזה
הנה
קישורים מצורפים:
אנונימית
בוב מארלי אמר שזו השעה להדליק
אנונימי
קו אוטובוס
צריכת קנאביס
גראס
משספר שמגיע אחרי 419
באותו הנושא: