4 תשובות
נכון, מסכים ומחזק.
לא.
ממש לא.
אלימות היא *אף פעם* לא הפיתרון.
^אלימות היא אף פעם לא הפיתרון?
אני לא רוצה לזרוק פה מצבים שבהם אלימות היא הפתרון היחידי, אל תגידי דברים שאת לא יודעת.
שואל השאלה:
^^זאת לא אלימות, זה הצבת גבולות. שוב, לא לתת מכות ברמה עכשיו של פציעות וכאבים. אבל סטירה שתצרוב לו טיפה, שתעבור לו אחרי שנייה.
אנונימי