4 תשובות
נכון, מסכים ומחזק.
לא.
ממש לא.
אלימות היא *אף פעם* לא הפיתרון.
ממש לא.
אלימות היא *אף פעם* לא הפיתרון.
^אלימות היא אף פעם לא הפיתרון?
אני לא רוצה לזרוק פה מצבים שבהם אלימות היא הפתרון היחידי, אל תגידי דברים שאת לא יודעת.
אני לא רוצה לזרוק פה מצבים שבהם אלימות היא הפתרון היחידי, אל תגידי דברים שאת לא יודעת.
שואל השאלה:
^^זאת לא אלימות, זה הצבת גבולות. שוב, לא לתת מכות ברמה עכשיו של פציעות וכאבים. אבל סטירה שתצרוב לו טיפה, שתעבור לו אחרי שנייה.
^^זאת לא אלימות, זה הצבת גבולות. שוב, לא לתת מכות ברמה עכשיו של פציעות וכאבים. אבל סטירה שתצרוב לו טיפה, שתעבור לו אחרי שנייה.
אנונימי
באותו הנושא: