התחברות הרשמה

אנשים שמבינים בכושר ובתזונה כנסו רגע

לדוגמה אני מתחילה חיטוב-
המטרה הסופית היא שאני אהיה באחוז שריר גבוה ואחוז שומן נמוך נכון?
אז בגלל זה שומרים על גירעון קלורי ועושים אימוני כוח כדי לשמר על המסת שריר ואוכלים מספיק חלבון.
עכשיו חלבון או מה שמשמר על מסת השריר, ואימוני כוח מפתחים מסת שריר,
אז אם אני אוכל מספיק חלבון ולא אתאמן, ייצא מצב שהמסת שריר שלי תשמר וכשאני ארד מגירעון קלורי אני ארד רק בשומן ולא בשריר? כי אני משמרת על מסת שריר עם החלבון הרי לא?
מה שיוצר מצב שהתחטבתי בלי להתאמן,
זה נכון או לא?
7 בינואר 2023, 19:45
אימוני כושרעצותתזונה נכונהירידה במשקל    
תשובה אחת
שואל השאלה:
הוא*
.
.............................!
באותו הנושא:
אנשים שמבינים בכושר ותזונה כנסו דחוף
אנשים שמבינים בכושר, אם אני אתחיל להתאמן ולשמור על תזונה ואתמיד, תוך כמה זמן אראה תוצאות?
אנשים שבאמת מבינים בכושר ותזונה בבקשושה
לאנשים שמבינים בתזונה וכושר
אנשים שמבינים בענייני מכון כושר ותזונה!!
אנשים שמבינים בתזונה/בכללי על כושר ומשקל כנסו
אנשים שמבינים בחדר כושר ואימוני חיטוב ותזונה אשמח לדבר ולהתייעץ איתכם בכל הקשור לנושא