2 תשובות
לא טוב
הגיוני!
ככה זה בכל בתיי ספר אף פעם לא מאמינים לתלמידים!!
אלה אם כן היה עוד בנות שהתלוננו...
ככה זה בכל בתיי ספר אף פעם לא מאמינים לתלמידים!!
אלה אם כן היה עוד בנות שהתלוננו...
באותו הנושא: