19 תשובות
אם אתה בן אז נשמע טוב
כמובן
לא אחי
זה מעפן
זה מעפן
אנונימי
שלושה ימים ורק 10, לא חושבת שזה הרבה
יש מלא גברים שמקבלים אפס כי אתה לא חמוד ומעלה אתה מקבל אפס^
אצל הנשים זה שונה
כמה מאות לייקים גם לכונפה
אצל הנשים זה שונה
כמה מאות לייקים גם לכונפה
אנונימי
סביר
כן בטח אחי
כן
לא נראלי קיבלת לייק אף פעם שם
בokcupid עשר לייקים זה הרבה עבורכם? אם כך למה אתם בכלל נכנסים לרשתות האלו? כאילו רציני זה סתם מבאס אני חושבת..
כן לבת זה נחשב קצת
שתגזימו ככה עשר לייקים בשלושה ימים זה כלום, גם אם אתה נראה לא הכי וואו אפשר לקבל יותר, אני מודעת שיש הבדל ענקי, אבל בואו עשר לייקים זה כל מה שאתם מקבלים?
לבן זה סביר פלוס פלוס
אנונימי
לא נכנס לזה מחקתי אחרי שהבנתי את הקטע
10 לייקים ב3 ימים זה לא חתיך רצח אבל זה הרבה מעל הממוצע
שתי תמונות ואז מחקתי אץ האפליקציה
שואל השאלה:
ן3 כמה תמונות העלת?
ן3 כמה תמונות העלת?
בוודאי
אני לא באמת יודעת אבל כן ברור
באותו הנושא: