התחברות
הרשמה
הגיוני שיש לי 91% בסוללת קיבולת אם יש לי את הטלפון ממרץ שנה שעברה?
7 בינואר 2023, 11:47
סוללות
סוללה
Apple
3 תשובות
כמובן
ה
המלך של סתיפס
כן
ב
בלונדה קיטי
כן
.
.Elior
באותו הנושא:
זה הגיוני שכתוב שיש לי קיבולת מרבית של סוללה של 87 והאייפון אצלי יומיים?
איזה טלפון יש לכם ומה הקיבולת סוללה שלו?
קניתי את הטלפון שלי לפני 7 חודשים והקיבולת סוללה שלי היא 86% אני אמורה להתחיל לפחד?
הקיבולת מרבית של הטלפון שלי היא על 86 אחוז, אייפון 8+ איתי שנה וחצי, להחליף סוללה?
יש לי אייפון 8+,והקיבולת של הסוללה היא 86, אני צריכה להחליף סוללה?
תגידו הגיוני שבבית ספר זה מרגיש כאילו הסוללה בטלפון נגמרת יותר מהר מהרגיל?
קניתי את האייפון 12 פרו ביוני והקיבולת המירבית בסוללה היא 94 זה הגיוני?
הגיוני שיורד לי סוללה בלילה כשאני לא משתמש בטלפון הטלפון (לא בטעינה)
איך אני יודע מה קיבולת הסוללה של הטלפון שלי?
יש לי 5,000 קיבולת סוללה ועדיין הסוללה שלי מתרוקנת תוך 12 שעות בערך למה?
קיבולת סוללה זה כמו מצב הסוללה?