17 תשובות
כן
אכן כן
חובה 900 לרפואה
כן, כל הכבוד ובהצלחה!
ממש לא^^
צריך לפחות 742
לא להתווכח אני רופא
האמת היא שיצור חי ונושם תלוי במקום
אני יודעת שמבכללות ואוניברסיטאות שונות המינימום הוא 680 או 720
742 זה הממוצע של השנה, אם היא תרצה ללכת לרפואה אז יספיק לה לרוב האוניברסיטות
מה 900
הכי הרבה בפסיכומטרי זה 800
ו780 זה מצוין
יצור חי ונושם
שוב אגיד
זה תלוי איפה
למה מתווכחים פה עם רופא אני לא מבין
^ כי המקסימום בפסיכומטרי זה ליטרלי 800, איך 900?
780 צריך להספיק, אבל זה תלוי גם בציוני הבגרויות. כמובן שעם ציון פסיכומטרי ככ גבוה הבגרויות יכולות להיות נמוכות יותר, אבל גם ממוצע יחסית נמוך בבגרויות ימנע קבלה. הקבלה גם תלויה בציון במבחני האישיות מו"ר / מרק"ם.
כן
יותר ממספיק כל הכבוד