10 תשובות
כי וואלה לא באלי שואה
כי זה לא מוסרי
למה שניתן להם לחיות אחרי? הם צריכים למות
שואל השאלה:
גם ברוסיה היה מחנות עבודה זה לא רק בשואה
גם ברוסיה היה מחנות עבודה זה לא רק בשואה
אנונימית
זו שאלה ככ ילדותית שאני אפילו לא אתאמץ לענות עליה
לא צריך מחנות עבודה, אלא צריך להרוג אותם
אמ מה
כי אנחנו לא בשואה?
כי זכויות אדם
צריך מושבת עונשין
צריך מושבת עונשין
שואל השאלה:
אבל בבל מקרה ענית ^^
אבל בבל מקרה ענית ^^
אנונימית
באותו הנושא: