8 תשובות
זה יחזור
ואת יכולה לקחת כדורים
שואל השאלה:
אני על ראוקוטן
אנונימית
הכל טוב, זה תקופה, תזכרי שהכל עובר וגם זה יעבור, וכל מי שינסה לפגוע בו תתעלמי ותשארי חזקה
זה שעור חלק זה מודל יופי
לא אומר שעור לא חלק הוא עור מכוער ונוראי
תאהבי את העור הזה שלך
זה לא מכוער
וזה לא נוראי
שואל השאלה:
אממ אקנה זה מחלת עור לכל דבר אז זה כן נוראי
עכשיו לא יודעת לגבי אנשים אחרים
אבל אותי זה ממש מכער
אנונימית
תאמיני לי שרק את חושבת שזה מכער אותך
ויופי זה עניין של טעם
יש מצב את חושבת שזה מכוער
ושני מיליון יחשבו שזה יפה
שואל השאלה:
חח לא אם תראה אותי עם ובלי אתה גם תחשוב שזה מכער אותי
אנונימית
מה ייתן לך להסתכל ולהתבאס? הכל עובר אחותי, אמרת שאת עם רקוטן אז תאמיני לי זה כמו קסם. כמה חודשים והעור שלך חוזר בדיוק למה שהוא היה. חשוב מאוד אחרי שאת מסיימת את הטיפול ללכת לקוסמטיקאית ולטפל אם יש צלקות, כי אם תחכי עם זה הסימנים יישארו אז ממליצה לך בסמוך לסיום הכדורים ללכת לקוסמטיקאית שתעשה לך טיפול פוסט אקנה. ובטוחה שאת מהממת גם ככה 3>