5 תשובות
לא זו חדירה לפרטיות.
פגעו לך בזכות לקניין ובזכות לפרטיות.
וזו עבירה על החוק.
שואל השאלה:
תודה מעריך
הזכות לקניין- זכותו של כל אדם להיות בעל רכוש, לשמור עליו וליהנות ממנו ללא חשש שיילקח ממנו. אין לעשות שימוש בקניינו של אדם ללא רשותו.

הזכות לפרטיות- זכותו של כל אדם לחיות ללא חשיפה, התערבות או חדירה לחיוו. זכותו שלא יחדרו לתחומו הפרטי ללא רשותו. אין לגעת *בחפציו* ובגופו של אדם ללא רשותו.
וואי נודץ לפני איזה יומיים הגשתי עבודה על הזכות לקניין... טכנית כבר הגשתי אבל רק אז הצגתי
מתה על שיעורי אזרחות בבית ספר כשיש זכויות
אנונימית