8 תשובות
שואל השאלה:
מספר 6 זה לא גרוע נכון? התחלתי להרכיב רק מלפני חודש ואני לא יודע אם זה נחשב גרוע או לא
אנונימי
התחלת ישר ממספר 6? זה די גבוה
שואל השאלה:
כן.. ידעתי שהייתי צריך ממזמן משקפיים אבל לא רציתי טיפשי מצידי
אנונימי
אפשר גם עם מספר 6 אבל לא יחידות מובחרות.
כן אבל לפעמים זה לא ממש נוח
אם אני לא טועה זה לא מוריד בפרופיל אבל נקאלי זה תלוי במספר שלך