7 תשובות
שואל השאלה:
^ גם אני לא אבל בתכלס אם זה מעצמות דגים הם לא יכולים מבחינת הטבעונות
אנונימית
טבעוניםות בהגדרה לא יאכלו סוכריות גומי רגילות כי ג'לטין דגים זה מדגים..לא טבעוני (נגיד אני לא אוכלת)
אבל יש סוכריות גומי מיוחדות שהן בלי ג'לטין ואותם אני וטבעוניםות אחריםות
יכוליםות לאכול
זה לא אסור זה בחירה שלך אישית לדוגמא אני אני צימחוני ולא אוכל לא בשר ולא דגים אבל גומי לפעמים כן
יש כאלה עם ג'לטין דגים ויש בלי.
יש לי טיבעונים בכיתה וכששאלתי אותם אם הם אוכלים גומי הם אמרו לי שלא אז זה נראה לי תלוי בבן אדם
זה לא עניין של אסור זה עניין של בחירה
וברור שהם לא אוכלים את זה למה שהם יאכלו? אם הם אוכלים הם לא נחשבים טבעוניים.
יש גם גומי טבעוני