התחברות הרשמה

זה יהיה נורא אם אני אגור בצפון ואני אעבוד במרכז?

6 בינואר 2023, 11:47
צפוןעבודהמרכז הארץצפון הארץתחבורה ציבורית    
4 תשובות
^^אם רק זה היה כזה פשוט
מ
מקסיקני
לא. ממש לא
^ יש לה רכבת.
-
-Whatever-
מבחינת פקקים, מאוד
מ
מקסיקני
ממש לא
זה סבבה לגמרי
I
It's happening again
באותו הנושא:
יהיה מבצע בצפון? יש סיכוי למלחמה?
זה בסדר שאני שמחה שאמרו שהטילים הפעם יפלו רק בצפון אבל אצלנו הכל יהיה רגיל?
יהיה הסלמה בצפון ? או שבכלל יהיה בדרום
אם אירן חס וחלילה יורה עלינו טילים זה יהיה בצפון/מרכז/דרום?
יהיה מחר לימודים בצפון?
יהיה מחר קר בצפון? מה ללבוש?
אני נורא לחוצה בגלל שהיום היה הרבה אזעקות בצפון ואני מפחדת שזה יגיע לחיפה
נראה לכם יהיה אזעקות גם בצפון?
יהיה היום גשם בצפון?
יהיה לדעתכם משהו בצפון? ביטחונית
נשארתי לבד בסופש בבית בצפון, ואני מפחד ששוב יהיה בלאגן בסוריה