12 תשובות
עשרים אחוז
וכן כנראה שזה יקרה
וכן כנראה שזה יקרה
שואל השאלה:
הם יעלו בעוד 20 אחןז ממה שהעלו ? לכל החיילים ?
הם יעלו בעוד 20 אחןז ממה שהעלו ? לכל החיילים ?
אנונימי
בתקווה שהעלאת שכר תקרה
עדיין לא יודעים כי הם רק נכנסו
עדיין לא יודעים כי הם רק נכנסו
כן אח
שואל השאלה:
^^מקווכ שזה יקרה
^^מקווכ שזה יקרה
אנונימי
שואל השאלה:
^^תודה אחי.
^^תודה אחי.
אנונימי
זה לא הולך לקרות, בשבילם חיילים זה אברכים
אנונימי
שואל השאלה:
^אני מקווה שכן גם נתתי בממשלה הזאת אמון
^אני מקווה שכן גם נתתי בממשלה הזאת אמון
אנונימי
וודאי
ממשלה בהרכב דומה שכללה את אותם האנשים לא העלתה את שכר החיילים במשך 12 שנה
למה שזה יקרה עכשיו?
בינתיים הממשלה הזאת העלתה אץ קצבת האברכים בעוד שהממשלה השמאלנית הקודמת העלתה אץ שכר החיילים
למה שזה יקרה עכשיו?
בינתיים הממשלה הזאת העלתה אץ קצבת האברכים בעוד שהממשלה השמאלנית הקודמת העלתה אץ שכר החיילים
שואל השאלה:
כי ביבי עשה קמפיין שאומר שמגיע לחיילים לא 50 אחוז והוא מתכוון באמת לעשות את זה ושמעתי שזה יעלה ל70 אחוז והוא באמת מתכוון לעשות את זה השאלה מתי. מתח יתחילו להתעסק בזה ולהעלות את המודעות לזה ?
כי ביבי עשה קמפיין שאומר שמגיע לחיילים לא 50 אחוז והוא מתכוון באמת לעשות את זה ושמעתי שזה יעלה ל70 אחוז והוא באמת מתכוון לעשות את זה השאלה מתי. מתח יתחילו להתעסק בזה ולהעלות את המודעות לזה ?
אנונימי
^
הוא אמר את זה גם לפני שנתיים
ולפני שלוש
ולפני חמש
הוא אומר את זה כל בחירות
כל בחירות ביבי הוא פתאום הפרוטקטור אוף ישראל
זה לא קרה וזה גם לא יקרה עכשיו לפי דעתי
הוא אמר את זה גם לפני שנתיים
ולפני שלוש
ולפני חמש
הוא אומר את זה כל בחירות
כל בחירות ביבי הוא פתאום הפרוטקטור אוף ישראל
זה לא קרה וזה גם לא יקרה עכשיו לפי דעתי
באותו הנושא: