2 תשובות
אורי שולמן, עשיתי אצלו.
נראה הכי טבעי שיש, מתאים לפנים ופצצה
אנונימית
אני עשיתי אצל גבי אלשווילי ויצא נדיר
באמת שאני ממש מרוצה מהתוצאה ואני מקבלת מלא מחמאות