8 תשובות
לא
כן
אבוקדו הוא בעיקרון די חסר טעם
כן
אבל זה לא טעים...
תלוי עם איזה פירות עם נענע ובננה ותפוח זה יוצא טעים
תלוי מה עוד יש שם
בכללי אבוקדו חסר טעם אבל מוסיף מרקם
כל מי שכתב איכ בחיים לא טעם
שואל השאלה:
לא הקשבתי לרובכם
יצא נדיר
הוסיף נפח ומרקם
שתקו אם אתם לא יודעיפ
אנונימי