10 תשובות
כן
מה זה משנה מי כתב
מה זה משנה מי כתב
קשה לי להאמין שלא הייתי מזהה בעצמי שזו כתיבה של ילד בן 12
כן מה זה משנה מי כתב העיקר שאהבתי
כן, לא אכפת לי מי כתב אם אהבתי
ברור, הגיל לא ישנה את הדעה שלי כלפי הספר, כל עוד נהנתי - נהנתי.
בטח.
בעיקרון, אני קוראת ספרים שאני מתחברת לכתיבה שלהם, אז אפילו הייתי מתלהבת שבגיל כזה יש כתיבה יפה כזו.
בעיקרון, אני קוראת ספרים שאני מתחברת לכתיבה שלהם, אז אפילו הייתי מתלהבת שבגיל כזה יש כתיבה יפה כזו.
מצטרף לשאלה
אני שוקל להוציא משהו לאור והמחשבה שמבוגרים מתעניינים בזה עוד לפני שהוצאתי נראית הזויה
אני שוקל להוציא משהו לאור והמחשבה שמבוגרים מתעניינים בזה עוד לפני שהוצאתי נראית הזויה
אנונימי
ברור
זה לא משנה מי כתב את זה אם זה טוב
זה לא משנה מי כתב את זה אם זה טוב
כן
זה היה גורם לי לאהוב את זה יותר ולתת לי השראה כי אני בעצמי עובדת על ספרים שאני מנסה לכתוב כבר הרבה זמן
באותו הנושא: