7 תשובות
כן אבל זה ממש קשה להשיג מישהוא שלא עושה פוזה מול חברים שלו
או מולך היה לי חבר שנתיים והוא רק שיקר לי על האופי שלו הוא היה רעיל אליי ואל כולם ומעכשיו אין אמונה בגברים כי כל אחד יכול להגיד שהוא לא חרא וממש אוהב אותך ואחר כך את חוטפת סכין בגב
או מולך היה לי חבר שנתיים והוא רק שיקר לי על האופי שלו הוא היה רעיל אליי ואל כולם ומעכשיו אין אמונה בגברים כי כל אחד יכול להגיד שהוא לא חרא וממש אוהב אותך ואחר כך את חוטפת סכין בגב
אפשר לשאול קודם בת כמה את?
מזדהה.
אבל לרוב
אבל לרוב
אם את תכירי מישהו רק בגלל זה אני יכול להבטיח לך שזה ייגמר ככה ושזה יהיה באשמתך ולא באשמתו
רגע נראה לי לא הבנתי את השאלה
מה
כן מזדהה אבל לא ממש הולך לי כי רוב הבנים זבלות
באותו הנושא: