4 תשובות
להבין שאת לא מכונה, לא כל יום את תקומי עם מוטיבציה וכוחות לעשות הכל, יש ימים שאת תרצי לנוח בהם, לעשות דברים אחרים שעושים לך טוב וזה בסדר.
יחד עם הלמידה והדברים שאת עושה וצריכה ורוצה לעשות את צריכה גם לדעת לנוח, לתת לדברים לקרות בזמן שלהם.
פשוט להבין שזה בסדר, שזה אנושי, שזה חלק מהדרך. תתגאי בעצמך על מה שאת עושה, תעריכי את עצמך יותר. אל תהיי קשה.
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה היא שיש מלא עבודות ומבחנים והציפייה היא ללמוד כל יום לפחות שלוש שעות ואפילו את זה אני לא עושה
וגם את התחביבים שלי אני מזניחה נגיד לא כתבתי כלום כבר שלושה ימים
אנונימית
נשבעת שגם אני ככה
זה בסדר שיש גם תקופות כאלה.
ואף אחד לא עובד לפי הצפייה