6 תשובות
לא הבנתי מה מעליב היית במקומות הראשונים
אבל באמת לא מכבד שהם עושים את זה
אבל באמת לא מכבד שהם עושים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קשור שהייתי במקומות הראשונים זה עדיין לא בסדר וזה מעליב שמסתכלים עליי ככה
בכלל לא חשבתי שיש לנו את זה בשכבה או לפחות שמסתכלים עליי בצורה כזאת ועכשיו לגלות שכן זה לא ככ נעים
מה זה קשור שהייתי במקומות הראשונים זה עדיין לא בסדר וזה מעליב שמסתכלים עליי ככה
בכלל לא חשבתי שיש לנו את זה בשכבה או לפחות שמסתכלים עליי בצורה כזאת ועכשיו לגלות שכן זה לא ככ נעים
אנונימית
מזתומרת מסתכלים עלייך ככה? כאילו שאת כוסית וזה או מה
לא הבנתי מה מעליב
לא הבנתי מה מעליב
אנונימית
שמעי אם אני הייתי בת וזה היה קורה לי מצד אחד הייתי מוחמא כי וואלה מקום שני זה מכובד
ומצד שני הייתי צוחק על זה, כי זה טיפשי ומפגר ובטח איזה ילד מושפע מת שמשעמם לו בחיים ביזבז זמן מהחיים שלו בשביל להשקיע מחשבה בי
ומצד שני הייתי צוחק על זה, כי זה טיפשי ומפגר ובטח איזה ילד מושפע מת שמשעמם לו בחיים ביזבז זמן מהחיים שלו בשביל להשקיע מחשבה בי
מה אכפת לך? הם ילדים מושפלים בלי חיים ואני מצטערת להגיד אבל זאת המציאות ויקרו לך דברים יותר לא נעימים מזה , פשוט תתעלמי ואל תתני לזה תשומת לב.. אל תקחי ללב , את יודעת כמה את שווה 3>
אל תספרי אותם סתם ילדים משועממים חסרי חיים ,באמת מי הם בכלל שידרגו בנות .
באותו הנושא: