6 תשובות
היו אבל תמיד הייתי זו שנלחמת על הקשר והוא זה שמוותר
שואל השאלה:
אני מרגישה שהתייאשתי
אנונימית
זוגיות צריכה לשמח אותך ולהרים אותך לא להוריד, אם את מרגישה שאין על מה לעבוד אז תסיימי עם זה
כן אבל תמיד אפשר לתקן אם יש מספיק דברים ששווים את הקשר
תזכרי שבסוף היום הזוגיות אמורה יותר למלא אותך בכוחות מאשר לקחת ממך כוחות
שואל השאלה:
זה רק רגעים מסוימים ששואבים ממני כוחות וויכוחים וכאלה
אנונימית
שואל השאלה:
בסך הכללי כן כיף לי איתו
אנונימית