10 תשובות
זה עניין של טעם, חלק יאהבו חלק לא. קשה לתת לזה תשובה חד-משמעית
תלוי למי אבל אני אוהב
וואי אני שונאת יוגורט
טעמתי לפני כמה ימים את היוגורט בטעם אלפחורס נשבעת שעלה לי קיא
יש המון סוגים וטעמים, זה בערך הדבר היחיד שיש לאכול פה בטירונות אז אני משוחדת לומר שלא
לא טעים, לטעמי
מאוד טעים
אנונימית
תלוי איזה, יש המון סוגים. בכללי זה אמור להיות טיפל'ה מתקתק/חמוץ.
אני אוהבת
אני ממש אוהבת