12 תשובות
לא
אין הבדל
לא חושבת
יש מדינות כמו נגיד ארצות הברית שהיא מדינה מאוד חזקה
אנונימית
בוודאי שיותר עוצמתית.
אם נאט"ו תתפרק רוסיה תוכל להרחיב שטחי השפעה (בחזרה) בקלות רבה יותר.
בלי העזרה של נאט"ו אוקראינה הייתה נכנעת בזמן קצר מאוד.
^נאט"ו לא עוזרים לאוקראינה מהסיבה הפשוטה שאוקראינה לא חלק מהם בכלל
^ לא נכון, אוקראינה לא חלק מהנאט"ו
אנונימית
^^^נאט"ו לא עוזרים לאוקראינה? נאט"ו תרמה לאוקראינה יותר מ-13 מיליארד דולר של תמיכה צבאית מאז תחילת המלחמה, ואני לא מגזים. בדיוק עלתה הצעה בארה"ב לתרום 47 מיליארד דולר, אבל הבדלנים מתנגדים לזה.
בלי התמיכה הצבאית של נאט"ו אוקראינה כבר הייתה נמחקת.
^ אמרתי שנאט"ו לא חלק מאוקראינה, אוקראינה כן מקבלת מהם עזרה אבל היא לא חלק מהם
אנונימית
^ התכוונתי לתשובה מעל.
אוקראינה באמת לא חלק מהם, הייתה לה תוכנית להצטרף לנאט"ו עד 2028, אבל אני משער שהיא נחרבה אחרי הפלישה.
^^^תוכיח
^כל אתר על חדשות גאופוליטיות כתב על זה.
אתה יכול להסתכל ברשימה של התורמים בוויקיפדיה, יש שם פירוט מעמיק. אני יודע שזה אמין כי יש מקורות ליד כל נתון, אז אם אתה רוצה לאמת את הדברים תיכנס למקור.
אם רוסיה הייתה פולשת עכשיו למדינות בסופו של דבר המעצמות כן ייתערבו לדעתי גם אם נאטו לא הייתה קיימת היו יוצרים בריתות
אנונימית