6 תשובות
שואל השאלה:
אין לא רשום בהגדרות חוץ מההגדרות יש דרך אחרת
שואל השאלה:
?
יש אפליק שקוראים לה ampere היא לא מראה את האוחזי קיבולת של הסוללה אבל היא מראה את המצב ואת הנתונים של הסוללה פחות או יותר
למה שלא יהיה אפשר בהגדרות?
כתוב לך תיאור מילולי של המצב הכללי של הסוללה ומה הקיבולת של הסוללה (המקסימלית)
שואל השאלה:
אז אם לא רשום קיבולת איך אני יודע אם המצב טוב