11 תשובות
שואל השאלה:
עוד לא דיברנו בכלל ורק מלחשוב על זה
עוד לא דיברנו בכלל ורק מלחשוב על זה
אנונימי
אם אתה בקטע שלה אז בטח שהגיוני
אנונימית
כן,גם לי יש
תלוי מה הקשר שלכם אם ילדה מהכיתה אז עדיף קודם לדבר פנים מול פנים קצת לראות אם זורם ואז לקבוע לאיזה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא איתי בשכבה היא שכבה מתחת ולומדת איתי בבית ספר וגרה כמה דקות הליכה ממני
היא לא איתי בשכבה היא שכבה מתחת ולומדת איתי בבית ספר וגרה כמה דקות הליכה ממני
אנונימי
כן זה פרפרים זה הרגשה טובה זה לא משהו רע בכל
תשלח לה עוקב ותגיב לה על איזה סטורי ותתפתח שיחה
אנונימית
כן זה פרפרים כולנו עוברים את זה עם אנשים שאנחנו רוצים
אנונימית
כן הכל טוב ותשלח לה הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לשלוח?
מה לשלוח?
אנונימי
כןן זה חמודד
באותו הנושא: