6 תשובות
טלסקופיק, לא משנה מה אני תמיד חוזרת לזה
high sky אם אני לא טועה זה השם
וbold של careline
וbold של careline
אנונימית
טלסקופיק
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
של לנקום או של בנפיט כל הסוגים טובים באמת אחת אחת פשוט מושלמת
יקר האומנם אבל שווה כל שקל
גם של אסנס יפות אבל אחרי חצי שעה הריסים נופלות וזה פשוט נעלם מהריסים
יקר האומנם אבל שווה כל שקל
גם של אסנס יפות אבל אחרי חצי שעה הריסים נופלות וזה פשוט נעלם מהריסים
סקיי היי
באותו הנושא: