8 תשובות
שואל השאלה:
^כן אני גם לא הבנתי אנחנו מתווכחות שעה היא אומרת שזה הפרש שהוא לא בסדר בגיל הזה ואני אומרת שזה רגיל כזה סבבה
אנונימית
זה בסדר.
בסדר למה לא?
לדעתי בסדר, שנה זה לא הפרש גילאים גדול בכללי וגם אנשים בני 15 ו16 הם לא כל כך שונים מבחינת חשיבה על זוגיות אז אני לא רואה בעיה
לא טוב...
בגיל הזה לא צריך חבר לפי דעתי
שואל השאלה:
^^בית ספר
אנונימית
בסדר