7 תשובות
אכלת מספיק
אם את רוצה עוד אז אין בעיה אבל הכמות היא ממש סבבה
אף אחד לא יכול להגיד לך אם זה מספיק או לא, תעשי לך תפריט מסודר ותלכי איתו.
תחשבי קלוריות נכון ולא לפחד, אין לך ממה לפחד.
ההפך אם לא תאכלי נכון ככה לא תראי ירידה בריאה ונכונה
שואל השאלה:
^אני סופרת קלוריות, לפי מה שחישבתי יצא לי להיום 650 קלוריות
איך אני יכולה לעשות תפריט?
אנונימי
לגשת לדיאטנית, לשבת איתה על תפריט מסודר
לגיל שלך ולמשקל שלך
שואל השאלה:
אבל לפי מה שהבנתי אני צריכה לאכול לפחות 1200 קלוריות וזה מה שדיאטנית תגיד לי...
אנונימי
הכל תלוי בגיל שלך, גובה ומשקל
גם אם היא תגיד לך 1200
650 זה מעט מאוד אל תעשי את זה כי זו דרך לא בריאה, תאכלי 3 ארוחות מזינות וטובות תשלבי ספורט בסיסי ואת תרדי בצורה בריאה
אנונימית