2 תשובות
כשמפספסים גלולה יכול להופיע דימום, אבל זה בדרך כלל כשמפספסים ונזכרים אחרי 12 או 24 שעות.
הרי, גם בסוף החפיסה, לוקח יומיים שלושה מהגלולה האחרונה עד שמופיע מחזור.
פשוט תמשיכי לקחת כרגיל ותראי שהמחזור באמת מגיע בזמן.
הרי, גם בסוף החפיסה, לוקח יומיים שלושה מהגלולה האחרונה עד שמופיע מחזור.
פשוט תמשיכי לקחת כרגיל ותראי שהמחזור באמת מגיע בזמן.
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
אנונימית
באותו הנושא: