12 תשובות
כן, זה פותח יותר דלתות
אם זה לא קשה לך, כן.
כן תמיד כדאי
אם טוב לך ב5 ואת מקבלת ציונים טובים אז כן ואם לא אז לא
כןכן זה ממש כדאי ומומלץ כי אף פעם את לא יודעת באיזה מצב תיהי או מה תרצי לעשות וגם זה הרבה ידע וזה טוב ותוכלי לעזור ולהתנשא קצת גם
כן
^^אם את ב-5 בשביל להתנשא, תעשי בדק בית
כדאי תמיד שיהיו לך יותר אופציות.
גם יכול להיות בעתיד שתרצי לעסוק בזה, או שתרצי הרבה כסף ותרצי להיות בהייטק.
שואל השאלה:
אני רוצה לעסוק בעתיד במשהו שקשור לציור
אנונימית
הציון כמידת ההשקעה ב5 יחידות מתמטיקה.
אנונימי
בכל מקרה לא צריך להיות איזה איינשטיין בשביל להיות ב5 יח'
אנונימי
אני גם חשבתי שאעסוק באומנות והחלטתי בסוף ללכת למקצוע מדעי.
ממליצה לעשות מתמטיקה 5 יחידות, כי זה לא סוגר לך דלתות אלא פותח או לפחות מקל על פתיחה שלהן, ומתמטיקה בכללי היא מעודדת פיתוח חשיבתי, פתרון בעיות ותכנון שיכולים להיות גם יעילים למקצועות אחרים באופן עקיף.