4 תשובות
להתחיל שיחה רגילה ולגלוש קצת ותנסי לרמוז לו או לומר ישירות
היי, אני מחבבת אותך ורציתי לשאול
רוצה ללכת איתי לאכול גלידה (ותוך כדי תזמיני אותו לדייט) ואם הוא לא בעניין... אל תתבאסי יהיו לך עוד קראשים
לדעתי עדיף לומר בפנים כי זה ככה הכי טוב *לדעתי*
תתחילי שיחה רגילה ובסוף תגידי לו כזה שמע בזמן האחרון אני מרגישה שבלה בלה ובלה