תשובה אחת
שואל השאלה:
ואחרי הטירונות זה גם ככה? או שעושים משמרת (ככה קוראים לזה?) ואז חוזרים לבסיס ועושים מה שרוצים?
ואחרי הטירונות זה גם ככה? או שעושים משמרת (ככה קוראים לזה?) ואז חוזרים לבסיס ועושים מה שרוצים?
באותו הנושא: