6 תשובות
כן, הפרעת אכילה זו הפרעה נפשית
הפרעת אכילה היא מחלה נפשית
כן
היי אנונימי יקר,
אמנם עברו מספר ימים מאז שכתבת פה, אבל היה חשוב לי בכל זאת להתייחס ולענות, מקווה שזה יגיע אליך.
מבלי לענות באופן חד משמעי תשובות של כן או לא, ממה שאתה מתאר הצלחת לבטא את התסכול והחוסר האונים שאולי מציפים אותך..
לא הרחבת מעבר ואני לא יודעת מה המצב מאז שכתבת פה את הפוסט הזה באומץ רב.
אתה שואל שאלה מאוד מדוייקת, ולא הרחבת הרבה מעבר וגם זה אינו מובן מאליו כלל, והייתי רוצה להציע לך להאזין לפרק בפודקאסט באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שנקרא "לא טוב לי" בנושא הפרעות אכילה https://sahar.org.il/eating-disorders/ בו מדברים, בינהשאר, מהן נורות האזהרה ואיך כדאי לטפל בהן.
בנוסף, יקר, אני מתנדבת בעמותה, אני רוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט, מרחב אנונימי ואישי בו נקשיב לך ללא שיפוטיות, נהיה שם איתך. מקום בו תוכל לשתף עוד ממה שאתה מרגיש או תרצה להביא...
אני מצרפת את הלינק לאתר למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמן מתי שאתה מרגיש שאתה צריך או רוצה...
שלך
מתנדבת סה"ר