תשובה אחת
דבר ראשון למה שתתאמן 5 פעמים בשבוע אתה סתם מבזבז את הזמן. מספיק 3 פעמים בשבוע למתחיל בשביל שתעלה במסה בצורה מקסימלית. דבר שני לא אל תעשה כמו חבר שלך. הוא עושה מסה מלוכלכת כלומר טורף כמה שיותר ואז כשי?יים את המסה הןא יהיה באיזה 20 אחוז שומן ויקח לו שנה שלמה להוריד הכל. מספיק שתאכל בערך 200 יותר קלוריות בשביל למקסם מסת שריר וגם יהיה לך הרבה הרבה פחות שומן כשתסיים. סבלנות מה אתה מסתגל על חבר שלך זה גם גנטיקה שונה וכולי