30 תשובות
זה בסדר, חד פעמי
אנונימית
במחזור לא משמינים( במידה מסויימת) בגלל שיש הרבה דם ..קראתי בגוגל חח לא זוכרת עוד פרטים
אנונימית
זה בסדר את מהממת כמו שאת
זה בסדר, כבר אכלת
לא נורא
למה את צריכה לשלוט?
תאכלי כמה שבא לך כפרה תהני תרגישי חופשיי
גם ככה אנחנו שורופת קלוריות במחזור .

נ.ב תעשי שאצלך זה היה אנונימית כי כתוב לך אנונימי.
להגיד "אל תרגישי רע עם עצמך" זה לא באמת עוזר ואני ממש ממש מבינה אותך אני מרגישה ככה כל הזמן
יש פעמים שאנחנו מנסות לאכול בריא ממש ולתקופה אנחנו מרגישות חזקות ובריאות ואז מגיע תקופה כמו מחזור/ חגים או סתם תקופה שבה אנחנו מרגישות שאין לנו שליטה על כלום ואנחנו מפרקות שוקולדים ומרגישות אשמות וזה גלגל ענק שפשןט לא נגמר
אין ברירה צריך להתמודד עם זה ולנסות לשנות את זה כי אז כל פעם שיגיע מחזור ( כל חודש) נפרק שוקולדים ובחגים נוכל מלא מלא מלא ובימיי הולדת וחבר שלנו עזב אותנו אז דיכאון ואין לנו עבודה אז אנחנו בבית ואוכלים מלא וביום שישי ושבת יוצאים עם חברים ומלא מסעדות
חייב לדעת לאזן בחיים להנות ולהרשות לעצמינו כי "חיים פעם אחת" אבל לא לשקוח לשים גבולות איפה שכן צריך
וזאת הדרך הכי קלה לוותר על רגשות האשמה ולהנות מהחיים ( לקחת קוביית שוקולד ) ולא את כל התבלה
אני יודעת שקל להגיד וקשה לעשות אבל אני כל בוקר מנסה ומנסה וכן גם אני נופלת לפעמים ותמיד יש מקרים חרגים אבל זה שווה את זה שאת מרגישה שהגוף שלך שולט באוכל ולא האוכל בך !
הכל בסדר
אחותי אכלתי 10 קוביות רק השבוע בלי קשר למחזור, הכל בסדר קובייה אחת לא תוביל הנה מתקפת חייזרים
את במחזור נסלח לך
וואו שתיים עשרה מינוסים שיא חדשש
סתם כנראה לא הבנתם אותי נכון לא התכוונתי שהיא תתעצבן כי היא במחזור או שזה לא בסדר כי זה משמין התכוונתי כזה בצחוק כזה אבל תמשיכו לעשות מינוסים בא לי לשבור שיא
הכל טוב חחח היו ימים שאכלתי יותר וגם בלי מחזור סתם מבכי
לאכול משהו נחמד פעם ב זה מעולה זה לא מזיק
הכל בסדרר
זה לא ישמין אותך אם זאת הדאגה שלך, שום דבר לא יכול להשפיע עלייך תוך יום, השמנה נגרמת מאכילה ממושכת ולא מאוזנת וכו
הכל טוב, תתפנקי
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימי
בסדר קורה לפעמים.
יותר רע מה שאת עושה עכשיו לעצמך- כועסת על עצמך ומתעצבנת. חבל. כבר קרה, תקבלי את זה
את לא צקיכה לשלוט בזה
תוכלי כמה שאת רוצה
אבל במידה
אבל כבר אכלת את זה הכל טוב
כי היא מודעת לזהשזה לא בריא מי יודע מה, אבל מה יעזור להלחיץ אותה, מפעם אחת הכל בסדר
אנונימית
אנונימית שממש למעלה^
מהה במחזור לא משמינים?

וזה בסדר, אכלתי פעם 2 חבילות אם זה מנחם אותך
למה שואל השאלה הוא בזכר?
אנונימי
הכל בסדר נשמה לא קרה כלום
אנונימי
זה לא בסדר לא קרה כלופ
אומייגד אני מאוהבת בשוקולד הזה גם אמאלה
אנונימית
אממ אני די אכלתי איזה 3 חבילות השבוע וזה בסדר אז את בכללצבסדר תרגעי
הכל טוב לא נורא אין לך מה לכעוס על עצמךך ממילא כבר אכלת זה העיקר שהיה טעים
זה בסדרר אז אכלת!
הכל טוב אל תרגישי רע עם עצמך, את לא היחידה שסיימה שוקולד ובאמת שהכל בסדר.
תקיאי
אנונימי
הכל טוב גם אני במחזור ואכלתי הרבה עוגיות אתמול חחח זה מפצה קצת על הכאב
אין על שוקולד פרה! רק ההוא בלי החלב
מישהו.י יכול להסביר איך מקבלים פה פרחים?
זה ממש בסדר זה שוקולד כולנו אוכלים את זה וגם את לא משמינים מפעם אחד שאוכלים שוקולד עם זה היה קבוע אז מילא..
אין שום דבר רע בזה!! גם אני יש לי ימים שאני אוכלת חפיסות שוקולד שלמות כי זה טעים. זה לא דבר רע הכל בסדר.
הכל טוב זה קורה לכולן, אני חושב
וואי קרה לי בולל
אנונימית