11 תשובות
לא, זה לא חשוב לי.
גם
פשוט לא למות ככה ולהיעלם מהעולם
אנונימית
בטח שכן.
אני לא רוצה למות ושאף אחד לא יזכור אותי, אני רוצה להיות אדם שמשפיע על האנשים סביבי לטובה כן אחרי שסיימתי את תפקידי בעולם.
אני לא רוצה למות ושאף אחד לא יזכור אותי, אני רוצה להיות אדם שמשפיע על האנשים סביבי לטובה כן אחרי שסיימתי את תפקידי בעולם.
כן
אני רוצה שיזכרו אותי לטובה
אני רוצה שיזכרו אותי לטובה
לא יודעת אם זאת המטרה שלי בחיים, אני לא מרגישה שאני חיה בשביל זה. אבל בהחלט הייתי רוצה שיזכרו אותי ולטובה
לא
לחיות את ההווה ועם האמת
לא, החיים חסרי משמעות
אנונימי
באותו הנושא: